Известие

Collapse
No announcement yet.

Сваляне на долен носач 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Сваляне на долен носач 156

    здравеите колеги.след като не открих във форума отговор ще помоля за помощ.след като разглобих носача не успях да го извадя не ми стигат няколко милиметра за да извадя шарнира,необходимо лие да серзгобяват други елементи или има някаква тънкост.ако някои ми обясни ще му бъда много благодарен.
    156 SW 1.9 jtd

  • #2
    Завърташ го на страни колега и излиза.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      При мене също се получи така дори го завъртах и пак нещеше та се наложи и полуоската да изваждам .

      Comment


      • #4
        въртях наляво на дясно нагоре нестана
        156 SW 1.9 jtd

        Comment


        • #5
          Малко чанчаво е, но се вади без да се вади полуоската. Откача се носача първо от задната страна и от вилицата на мортисьора като тя се премахва напълно и задата част се накланя на долу и малко на страни и излиза.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от `mitdzg Покажи съобщение
            въртях наляво на дясно нагоре нестана
            аз по подобен начин се измъчих с монтирането на един,та отвих кормилния накрайник,за да може да се изкриви колелото още нагоре,мушнах първо шарнира и след тва с малко мъка наместих тампоните на мястото им.с другия нямах такъв проблем,и стана по стандартния начин.та,колега,опитай по обратния ред.свали накрайника(само отвиваш гайката и го избиваш),издърпай носача от към тампоните и накрая шарнира,тряя да има решение,все пак е влязло по някъв начин,не сваляй никва полуоска,само ще се намериш в работа и то излишна.УСПЕХ
            156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
            147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
            159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
              Малко чанчаво е, но се вади без да се вади полуоската. Откача се носача първо от задната страна и от вилицата на мортисьора като тя се премахва напълно и задата част се накланя на долу и малко на страни и излиза.
              Подкрепям точно така става аз изкарвам шарнира в посока към предната част част на колата малко се надига главината и излиза . втория път ще ти е далеч по лесно
              156 1,8 ТS 99
              Nissan Murano 2005

              Comment


              • #8
                Верния път ти посочиха oem и Novachev
                Ние " като сме гледали този филм " и ни се струва лесно, а иначе е ужасно първия път.......
                Не се притеснявай,голяма хамалогия е ,но ще свикнеш...

                Успех и повече търпение !!!
                Alfa 156 1,9 JTD - 02,2000г
                Avensis 2011 -2.0 D-4D

                Comment


                • #9
                  Изпилих по 4-5 мм от мястото на предната "главина", където горната част на шарнира опира при вадене, и си излиза като пет пари от кесия......
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment

                  Working...
                  X